marți, 15 octombrie 2013

Pe la jumatea meciului am început să țin cu Andorra... De ce cred eu că nu ne calificăm

Am zis înainte de meciul cu Turcia că e greu să batem pt că noi (din experiență spun asta) nu facem două meciuri mari la rând. Dacă reușim să avem câte două victorii consecutiv, cel puțin una e cu un outsider, deci nu e meci mare sau sunt în sezoane diferite. Amintiți'vă de turneele finale unde e de presupus că toate meciurile sunt tari. Băteam la rupere Columbia... la trei zile ne'o luam de la Elvețieni. Îi băteam pe englezi, o luam de la portughezi și tot așa....îi scoteam pe argentinieni, ne scoteau suedezii...

Turcii vor juca ACASĂ și CU SPATELE LA ZID... și știm ce înseamnă asta... Va fi pe viață și pe moarte. Ar fi  trebuit...să știm și asta și la București...eu știam. Ei veneau cu ideea că 'numai o minune îi salvează' noi cu gândul ''băi ce le'am dat'o la unguri, ce tari suntem, gata, ne calificăm' 'pe la tv se vorbea deja de mondiale de parcă nu ar mai fi și un baraj după ce ne scoatem basma curată din grupă...

Olandezii vor juca total relaxați și, dacă ne scoatem din cap asbureala asta tipic românească... că aia sa'și apere corect șansele (aberant!!! ei nici nu știu conceptul ăsta...pot să cred că vor fi relaxați sau chiar obosiți dar în niciun caz nu'și pun problema apăratului corect al șanselor...oricine poa să joace fără presiune și să lase garda jos...dar numai românii gândesc în termenii ăștia nați'o ție dă'mio mie) vom vedea că pot să piardă jucând bine, pentru că turcii vor juca și mai bine. I'am bătut și noi pe Olandezi care suintem vizibil mai slabi ca turcii în războaiele tari, de ce dar nu'i pot bate turcii?


apoi noi...după ce am anunțat că'i desființăm pe Andorani (cum aud că se zice) că ne trebuia
+9 și am dat numai 4 cu ...acum ne imaginăm că le dăm cel puțin 6 estonienilor care totuși joacă fotbal...în condițiile în care noi rarisim câștigăm două meciuri la rând, dapoimite la scor...

D'aia zic că, în ciuda logicii pe care o frecăm toți în presă (și admit că așa e logic, în condiții normale) ...tocmai faptul că o ardem cu aceste calcule mereu mă face să cred că NU NE VOM CALIFICA. ...în ciuda logicii deci, există toate premisele ca Olanda să facă meci slab, Turcia să facă meci mare (pe bune, nu cu 'apărarea corectă a șanselor') și noi să ne înecăm la mal. Eu pun pariu că dacă aflăm cât suntem încă pe teren că Turcia bate Olanda, pierdem cu Estonia...sau, cel puțin, dacă noi conducem, ne egalează sau ne dau măcar un gol... nouă așa ne place. Ori câștigăm la firul de păr, ori ne băgăm pula că oricum nu mai contează....


Morala, dacă merita și Andorra să facă o surpriză, cu România merita, de aia în repriza a doua, începusem să țin cu ei.

Niciun comentariu: