marți, 18 martie 2008

Patriciu a intrat în anul morţii, ori...

... e nebun, ori a dat la pace cu Băselu şi noi dormim domnule...ori poate, vrea să'i ofere lu' Gregoire umilinţa supremă: curul lui la pupat!
Aseară am aflat o veste care m'a bulversat. Cum că Gregoire s'a transferat la Adevărul.


Cum e posibilă una ca asta? Gregoire moralistul, justiţiarul, curăţătorul presei de canalii...cel care, dacă leşina o babă, dădea vina pe guvern, că a dat prea multă căldură, iar dacă îi era prea bine babei, tot guvernul era vinovat că o să'i crească colesterolul...cel care a găsit contra'argumentul suprem împotriva măririi pensiilor, anume acela că, astfel va creşte şi pensia torţionarului Elisabetei Rizea...tocmai el să zăngăne acuma despre utilitatea liberalismului?


Şi nici măcar nu era cerebral ca alţii, omul era un revoltat, un militant... Dar hai, că totuşi Cartianu caCartianu, se cunoştea după stil că făcea playback, suna fals, deci era evident că n'o să ţină, decât cât ţine şi contractul... Eu i'am scris odată pe forum, când mă cenzura sistematic, că eu o să fiu tot acolo când el o să cânte la altă masă, dar recunosc, am fost un dobitoc...orizontul meu de timp era măcar până după alegeri. Dar adevărata mirare vine de la Patriciu, adevăratul tăietor al cozii de pisică... Păi cum poate ditamai miliardaru rupe-tot să'şi ia un urechist drept şef de taraf... I s'a urât cu binele?...


Morala: nici de lingău nu văd ce poţi face cu Cartianu...că ce po' să faci cu o limbă tocită şi plină cu dejecţii de la băselu?...Poţi, Doamne fereşte să iei microbu lui...

Niciun comentariu: