luni, 21 ianuarie 2008

Ce au în comun berbecii cu guvizii?

Mă tot întrebam de ce l'or fi scăpat securiştii pe Haissam printre berbeci? Singuru' răspuns era că au văzut şi ei într'un film că mieii tac, miel = berbec mai tânăr, profu' o zis să nu fie martori, da' cum măsa să nu fie martori pe un mijloc de transport ...deci îl băgăm cu miei bătrâni care tac şi am rezolvat integrama. Logica ar fi plauzbilă pentru nişte băeţi cu ochii azurii. Dar ei n'or prevăzut că însuşi Haissam o să'şi dea drumu la clanţă. Ăla, vanitos fiind, n'ar fi acceptat, după ce a plătit la biznis, să meargă la marfar. Şi ca să n'audă gagicile lui de p'aici că i'ar fi mirosit a măslină de oaie, a zis că a plecat "pe aer" parfumat şi spilcuit cum îl ştiau ele. C'o fi, că n'o fi aşa, n'o să se ştie. O să povestească vo şeherezadă pe la nepoţeii ei, când nepoţeii noştri vor fi emigranţi de'a doua generaţie în Congo...


Altu e tâlcu care ne interesează acuma şi aici las berbecii şi trec la guvizii tâmpi din presă şi popor... Deci, de un an se dă de ceasu morţii toată intelighenţia românească să afle cum o putut scăpa teroristu no unu de vigilenţa organului şi... nik domle, parcă o intrat în pământ arabu. Au scos ei pe piaţă aia cu berbecii ca să stea liniştiţi guvizii că n'au pe cin' să mai întrebe... Şi acu, când s'o dat la teveu converseul drăgălaş dintre anchetator şi inculpat, de'a văzut şi guvidul român că omenia nu cunoaşte graniţe şi că, creştineşte, cum şade bine musulmanului, po să'i oferi ş'o gagică celui ce te'a băgat la pârnaie... acu, brusc se rezovă tot misteru...De unde nu dădeau nici serviciile, nici poliţia, nici vama de vaporaşu cu berbeci, cum o zis ăla de Otopeni şi de dom profesor, s'o găsit şi vaporaşu şi marinaru şi o şi numărat berbecii, care cum erau, ce'or mâncat, fiecare cum o stat, de câte ori le'o schimbat paiele, pe unde or fost, c'or fost sănătoşi, c'or ajuns cu bine, tot tot să ştie boboru că e vrăjeală cu Otopeniu... n'o zis de parfum şi de bărberit, da' nu mai trebe, că guvidu o 'nghiţit mămăliga şi acu doarme liniştit cu burta în sus...

Morala 1: Aţi văzut vreodată o mâţă care după ce ascunde şoarecu sub preş se uită la dvs şi spune "Daţi'mi dosarul şi'l public"? sau ..."care Otopeni? l'a văzut cineva pe Otopeni?"..."gasiţi'mi'l pe profesor şi eu, cu mâna mea, îl rad"..."Număraţi'mi berbecii!!!" etc...chestii de'astea pisiceşti. În schimb, la corupţi, moguli, oligarhi nu trebe dovezi..acolo mere numa pe "am greşit cu ceva?"

Morala 2: S'a elucidat misteru! De ce are marinaru tot timpu' constituţia la el. Că'i tot trebe câte'o filă, să se şteargă după ce s'a căcat în gură la poporu român.

Niciun comentariu: