joi, 7 februarie 2008

Hopa Milică a comis'o din nou

Contrar a ceea ce cred lătrăii marinarului, liberalii inteligenţi se bucură oridecâteori Băselu are câştig de cauză pe la cece. Ştiţi de ce? Iaca d'aia! Că se umplu de ridicol şi curtenii, şi Băselu. Eu bunăoară, de'abia aştept şi doresc poporului român să aibă Băsel pe pâine ...şi la dejun, şi la prânz, şi pe budă, şi în pat. Că atunci eu am să râd şi râsul e sănătate curată. Am să râd ascultând cum găsesc pupincuriştii justificări pentru toate daravelele băsesciene.
Ca dexemplu, azi m'am căcat de râs auzindu'l pe Boca-hopa-Milică al neamului românesc ieşit iar la declareţ. Zise mnealui plin de patos, ca puştanu care tocmai i'a dat tati bani de îngheţată:"Decizia de astăzi a Curţii Constituţionale este o adevărată moţiune de cenzură la adresa Guvernului". Aai dutche mei!? No crrrred mei?...Da' decizia cu cenesasu cum e mei? Aoleu! O uitat să'l întrebe presarii deontologi... N'o zis tătucu nica de cenesas, nu zic nici eu, o zis tătucu ceva, hopa şi eu p'acolo, poate'i trebe o proptea.
Da râsu de abia acu ncepe. Că Boculete n'o citit tot. Că Tăricelu are acum un smashing pumpkin la fileu. Că zise curtea că "nah prezidentu poa să refuze propunerea O dată, că'i băiat bun: ne'a dat pace cu cenesasu, da' hai domne, următoarea dată n'o mai lălăi, tre s'o aprobi, ce dreaku"... Hi hi hi ce nostim. tare curtea asta. Mâine o să reglementeze direct, ca să nu se mai pârască la doamna ca doi şcolari neastâmpăraţi, că odată are dreptate premeru', odată prezidentu' şi gata...aşa încât bocu odată o să dea cu botu prin asfalt să se facă că amuşinează după mâncare, odată o să latre la liberali şi o să schelălăie cu limba scoasă la stăpânăsu...
Morala: Hai să'i dau nişte idei lu Tăricel, că acu urmează la serviciu şi poate nu'i vine... inspiraţia, de emoţie: Dinu Patriciu, S. R. Stănescu, Hrebe, Qariu, Valentin Stan, Ludovic Orban, Puiu Haşoti, Crin Antonescu...hi, hi, hi...stai că mai vin...

Niciun comentariu: