joi, 8 noiembrie 2007

Mi'am "tras" blog

Tre' să spun de la început că sunt împotriva acestui fenomen şi chiar mi'e frică de el. Nu vreau să ajung să'mi pun problema "ce pun azi pe blog?"...sau sa'mi "îndulcesc" trăirile ca să iasă bine textul pe blog. Părerea mea este că blogurile şi forumurile, pe lângă faptul că ne ocupă tot timpul pe care l'am putea petrece mult mai frumos, ne mai şi atrofiază reflexele comunicării vii.
Vreau doar să nu'mi mai risipesc notaţiile pe foi volante, pe care să le adun în cutii odată la trei luni, când mă decid să'mi fac ordine în hârtii. De aceea, mare parte din notaţii vor fi parolate, căci vor fi doar pentru mine. Dar sunt şi lucruri pe care vreau să le spun. Mai mult cele de politică, unde mi se pare că 75% dintre români sunt proşti sau naivi (nu mă refer la o tabără anume, doar procentul coincide)...
Nu fac blogul pentru a avea audienţă, poate doar eventual pentru dialog punctual, dacă va fi cineva interesat de subiectele pe care o să le expun. Dar oricum, nu vreau să intru în marele "club" şi asta mă eliberează de grija concurenţei.
Filosof nu sunt, psiholog...din ce mi'a spus viaţa, sociolog din oareşce cultură generală, mai puţin şi din formaţie, economist, ca profesie scrisă pe diplomă, dar e cea mai ambiguă profesie posibilă şi n'am răbdare să spun pe ce ramură mă pricep...oricum e una dintre ramuri, dar nu cea mai urâtă. Dacă ar fi să'mi aleg ce să fac, aş prefera să fac reportaje (cu tot cu fotografii) la o revistă de tiraj mic, la care să ţin eventual şi cronica de film.
Dar gata cu "crezul meu", că deja am manifestări de blogger. Până la urmă nu sunt decât un nătăfleţ situat undeva la media acestei planete. În caz de cataclism, nu voi fi consemnat decât prin statistici, şi asta numai dacă va rămâne cineva să le facă.
KKMedia se cheamă după o idee mai veche de'a mea, dar pe care n'o povestesc acum, că mi'e lene şi nu vreau s'o tratez superficial. Oricum, cu ocazia asta am descoperit că e plin netul cu denumirea asta, aşa că am mai primit un şut în fund de la "globalizare"... Nu ştiu când revin. Pa!!!

Niciun comentariu: