duminică, 18 noiembrie 2007

Demonstraţie de inutilitate

Dacă până acum i s-a fâlfâit parlamentului de voinţa poporului, de ce aş crede că după ce'i dă poporu' un rezultat validat la referendum cum că vrea vot uninominal total, parlamentu' o să se facă mic şi o să compună repede legea la comanda lui Băsescu? Dacă iese NU, atunci să te ţii, n'o s'o mai facă veci şi pururi. Cu alte cuvinte, referendumul nu poate avea rezultat în planul votului uninominal (cel mult unul negativ), ci doar poate avea efect electoral pentru iubitul conducător. Ceea ce s'a şi vizat. I se rupe'n paişpe lui Băse de uninominal. România ar putea avea uninominal mâine, dacă ar pune el o semnătură. Deci uninominalul e în pixul lui, nu în gura lui. Dar Băsescu nu semnează şi îngroapă cu cărţile pe masă ideea de uninominal în aplauzele sectanţilor săi...adică mai pe româneşte ne arată fundu şi ne spune pupaţi'mi faţa că vă mântui.

Reeditare: deci, cum mă aşteptam, la referendum "alţii sunt de vină, eu n'am greşit". Bunăoară zice mnealui că "slaba prezenţă arată neîncrederea românilor în clasa politică" uitând să amintească că TOCMAI DE AIA I'A CHEMAT PE ROMÂNI SĂ VOTEZE, CA SĂ SCHIMBE CLASA POLTICĂ...şi nici un analist tv nu observă asta, tradus: ne prosteşte în faţă. De unde îi dădea cu românii în sus, românii în jos, acuma vine şi îi plânge DOAR pe cei 26% că ei îs "cei interesaţi", vezi doamne, de politică şi că ei trebe ascultaţi. Uuups!!!

NU DOMNULE PREŞEDINTE. SUNT FOARTE INTERESAT DE POLTICĂ. TOCMAI DE AIA N'AM VOTAT LA REFERENDUM, CA SĂ NU TREACĂ VARIANTA DVS. PT CĂ DE VARIANTA MEA NICI NU AŢI ÎNTREBAT POPORUL.

Morala: Cât o să vă mai lăsaţi prostiţi de acest măscărici? Fraier mai eşti, popor român...





Niciun comentariu: