sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Vîntu a ieșit la încălzire...

...și va juca titular chiar de pe scaun în următoarea campanie

Cică zice'se pe la televiziuni că SOV ''se pregătește'' să preia din nou Realitatea TV...

Dacă mă întrebați pe mine, n'are de un s'o preia c'a fost a lui tot timpul, sau mă rog, a unei corporații care'și schimbă din când în când mascota... se mai schimbă niște hârtii pe la registrul comerțului și niciun ban nu se mișcă din cont...

Cum se apropie anul 2014 și iarna nu'i ca vara de repede vine și toamna, trebuie refăcut degrabă tandemul W adică Vântu-Voiculescu, ca să aibă alt tandem BU adică Băsescu-Udrea ce da mămăligă la popor...

...adică mă'nțelegi? mai îl chemă Vântu pe unu să'i facă o frecție, mai invită un paparazo taman înytr'un tufiș din curtea lui păzită de dulăi cu vedere fix pe geamul de la baie, mai dă un telefon la tv să zică că ''eu i'am zis lu Victoraș să vină să mă scarpine la ceafă,  dar i'am spus să nu zică că'i preten cu mine ca să nu'l prindă Băsescu, că țin la el, că chiar mi'e prieten''... și alte dinastea...

Din 4 în 4 ani sau, mai nou, la fiecare 5, Vântu își face oarece treabă prin viața publică ca să dea unii sau alții nadă la guvid... Cum singur declară și cum se vede și din stenograme, când se ceartă cu unii zice că cu ceilalți nu s'a certat ci numai s'a făcut așa la vrăjeală de pamplezir ca să nu pară la televizor că e tovarăș cu dușmanii, mă'nțelegi? cred că nu! Păi asta e și ideea, să nu înțelegi. Trebuie doar să'l vezi și să muști râma de la ăla care ți'l arată...

Niciun comentariu: