duminică, 6 decembrie 2009

Electorale pe turnantă

Unii cretini confundă faptul de a fi mai bun la o dezbatere cu faptul că eşti mai bun preşedinte. Iar cretinii cretinilor au sugerat mizerabil că victoria din dezbatere a lui Băsescu a fost DOVADA că Băsescu este preşedinte mai bun. Să le fie lor... Eu l'am avut cinci ani şi'mi vine greu să cred că putem avea un preşedinte mai prost ca Băsescu!
KKM
Arta paradoxului în meteorologie
KKM
Dacă Vântu e prieten cu Geoană, nu'l cheamă cu o seară înainte de dezbaterea cu Băsescu la el... mai ales că tot vântu şuieră "eu i'am spus să se dezică de mine"... Păi dacă i'ai spus asta, de ce o proclami tu în faţa presei...
Eu aş pune un pariu, anume că Vântu bate pt Băse... aşa a fost de la bun început, dar lui Băse î'ar fi stat ca un cui în pantof un eventual mogul de partea lui, când toată campania şi'a construit'o pe tema mogulilor... şi la drept vorbind, lui Vântu i se fâlfâie (dac'o mai avea ce) de "etichetarea lui Băsescu"..aşa cum i s'a rupt dintotdeauna...
Cât despre faptul că i'a lăsat liberi din lesă pe căţeii de la Realitatea, să latre la cine vor...păi ce contează câtă vreme n'au voie să iasă din curte... Să nu uităm că pozele cu Geoană prins cu pantalonii pe vine apar tot în presa lui Vântu... Vântu şi'ar permite să aibă câte'o televiziune pentru fiecare candidat... el a ieşit cel mai bine... Tocmai s'a reabilitat că'i liberal şi echidistant iar pt Geoană, prostănac fiind, n'a fost nevoie decât de'o smetie ca să'l doboare... Potul meu e că, dacă iese Băse, Vântu va fi din nou mogul bun... mai vedem...

Niciun comentariu: