luni, 5 octombrie 2009

Criza e mondială numai când e vorba s'o eradicăm

În mod normal, criza a fost provocată de Tăriceanu. Dar fink promiserăm noi pedeliştii şi eu Băselu cel viteaz, c'o să vă scoatem din criză pe voi guvizii români, acu ne'am dat seama că nu se poate, că e mondială. Eu unul, am zis mai demult că mă voi hotărî să candidez, în funcţie de evoluţia crizei. Adecă, ziceam eu, că dacă n'o beştelesc pe împuţita asta de criză, nu merit să vă fiu baci. Dapoi prost am fost băi găozarilo...pardon guvizilo... pardon dragi români, că n'am cum s'o beştelesc dacă'i mondială.... Eu cel mult pot să'i limitez efectele, adică să împrumut neşte mălai ca să trageţi la mămăligă până de alegeri hă, hă, hă...
k
Noroc cu moşu' ăla de la SânNicolauMare că uitam eo uitam că tre să candidez. Eu de fapt tre să candidez ca să văd dacă v'am condus bine, hă, hă, stai moşule că vin eu să ne pozăm...
k
Poftim? 5 minute? A da şi atunci am fo prost hă, hă, hă!!! Poftim? PSD-PD-L pohta ce'am pohtit? Da băi şi atunci am fo prost, hă, hă, hă!!! Poftim? De ce'am promulgat legea cu salariile?... Hă, hă, hă pardon, nu bă, aici n'am fo prost!...am fo dezimformat, hă, hă, hă!

Niciun comentariu: